جمعه 12 فروردين 1390-23:5

نيکنام:مشتري هر شب "پايتخت" هستم

در گفت و گوي نوروزي با نماينده مردم تنکابن و رامسر در مجلس مطرح شد:هر شب سريال پايتخت را تماشا مي کنم/از صفا و صمیمیت بازیگران سریال پايتخت لذت می برم/اين سريال هیچ توهینی به مازنی ها نکرده است/امسال فراموش کردم به بچه هايم عيدي بدهم/عاشق غذاهاي محلي هستم.


به گزارش مازندنومه ابوالفتح نیکنام متولد سال 1326 روستايي در تنکابن است و اکنون در نشتارود زندگی می کند. او علاقه فراوانی به طبيعت و گل و گیاه دارد.

اين نماينده مجلس در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه هر شب به همراه خانواده به تماشای سریال پایتخت می نشیند،گفت: بعضی مواقع پس از به پایان رسیدن سریال با خانواده آن قسمت را تحلیل می کنیم.

نیکنام یادآور شد: به نظرم هر کسی که سناریویی می نویسد و بر اساس آن فیلم ساخته می شود ، بخشی از مملکت را در نظر دارد که در این سریال قرعه به نام مازنی ها افتاد.

 وی با بیان اینکه این سریال به موضوع خوبی اشاره کرده افزود:پايتخت صفا و صمیمیت ، بی غل و غشی و خوش بینی مازنی ها را نشان می دهد و من از صفا و صمیمیت بازیگران این سریال لذت می برم.

نماینده مردم رامسر و تنکابن با اشاره به اینکه این سریال هیچ توهینی به مازنی ها نکرده ، اظهار داشت:آثار طبیعت و سرزندگي مازندران در زندگی نقی و هما و سایر بازیگران مشهود است.

 وی با بیان اینکه اين سریال چهره قشنگی از مردم مازندران نشان داده تصریح کرد:"پايتخت" ما را مردمی مهربان ، نازنین ، باگذشت ، آرام و باهوش معرفی کرده است.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی که دارای دو فرزند پسر و یک دختر است، در رابطه با اینکه به فرزندانش چه چیزی عیدی داده ، گفت: من هرچه دارم ، متعلق به فرزندانم است.

 ابوالفتح نیکنام با اشاره به اینکه هر سال عیدی بچه ها را در میان صفحات قرآن می گذاشتم افزود: امسال فراموش کردم این کار را انجام داده و عیدي بچه ها را بدهم.

 وی در بخش ديگري از اين گفت و گو با بیان اینکه رابطه نزدیکی با نماینده های استان دارم تصریح کرد: از بد حادثه به دلیل اینکه در غرب استان ساکن بوده و فاصله ام با سایر نمایندگان زیاد است توفیق نداشتم به دیدار نماینده ها بروم.

 دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه علاقه فراوانی به غذاهای سنتی و محلی دارد، یادآور شد: به باقلا قاتق و ترشی کباب علاقه زیادی دارم و اگر سر سفره ای غذای محلی باشد از سایر غذاها نمی خورم.

 وی با بیان اینکه تنوع غذایی در منطقه ما زیاد است اظهار داشت: غذاهای محلی را با اشتها می خورم.

نیکنام با بیان اینکه من مدرک دکترا ندارم و اقتصاد خوانده ام،خاطرنشان کرد: در زمینه صنعت و مدیریت تخصص دارم اما بعضی ها از روی محبت به من می گویند دکتر ، که خواهش می کنم از این لفظ استفاده نکنند تا گرفتار نشوم.